Nu var det dags igen, mjukvara som fullkomligt suger!
Jag blir så jävla trött på sånt här.
Försökte alltså precis bara skicka ett mejl till svalander med en skärmdump som visar varför vi inte kan kommunicera.
Kände mig lite duktig för FF sa att felet ligger hos dom.
Så långt allt väl, men min yahoo-mejl har fått ny energi iom min rätt tvugna uppgradering från FF31 till FF42 nyligen och har åter börjat föreslå addressater när jag börjar knappa in några bokstäver i adressfältet.
Det är väl käckt MEN jag får inte bort förslagsrutan, den bara hänger kvar och skymmer tom textfältet så att jag inte ser vad jag skrivit.
Det går sen inte att få bort förslagsrutan hur man än gör dvs klickar runt den samtidigt som det inte finns nå kryss så den går inte att kryssa!
Jag blir tokig på sånt här!
Nej, jag börjar överväga att nergradera tillbaks till gamla hederliga FF31, denna gången slipper jag sedan att FF disabade mina möjligheter att uppgradera plugins vilket var sugigt nog (gjorde misstaget att uppgradera till det senaste tillägget varvid FF fattade vad jag försökte göra och lekte polis).
Jag skiter i datorer och speciellt Youtube (som inte går att nås med FF31) så jag har inga problem att nergradera tillbalks till FF31, FF42 hjälpte sedan inte min kommunikation med svalander ändå.
Slutligen avskyr jag webbaserad fucking FAQ-hjälp

MVH/Roger