Förlängningsbox till mitt Labbaggregat

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
opampen

Re: Förlängningsbox till mitt Labbaggregat

Inlägg av opampen »

Klickmans: Jätte trevligt med din kreativitet! Det är roligt att du brinner för elektroniken! Det är inspirerande att se din kämpar anda!
Användarvisningsbild
Klickmans
EF Sponsor
Kontakt:

Re: Förlängningsbox till mitt Labbaggregat

Inlägg av Klickmans »

@opampen

Tack, dina vänliga ord uppskattas, Mucho.

Har missat så mycket eftersom jag aldrig utbildade mig inom ett område jag gillar.
Detta tar jag igen nu, tycker det är intressant att elektronika mig, nästan varje dag.
Det finns en konstnär inom mig, detta kommer att synas när jag greppat mer ohm:

Avsäkring, Ohm´s lag, kondensatorer, transistorer, motstånd.

Just motstånd kände jag på i början här, men lät det aldrig påverka skaparglädjen.
Istället satte jag min hos Weller och funderade på varför jag är här. Här för att lära.
Att kunna hantera elektronik på min nivå ger mig väldigt mycket Goodfeel, ja glädje.

Därför läser jag mycket här, läser och lär.

Missar mycket för att synen inte räcker till, men över tid kan jag gå tillbaks och söka.
Finns massor av tips här, och även om jag kan prata Engelska underlättar Svenskan.
Man kan säga att S.E.F är mitt Referensbibliotek, skapat av andra som idag är Proffs.

Dom gjorde rätt, som förde kunskapen vidare.

I framtiden kommer något av det jag gör här att bli referensmaterial, det gläjder mig.
Kunskap är värdelös om man behåller allt för sig själv, därför orden Sharing is Caring.
Jante och snack om att vara självgod är inget som biter på mig, men er vänlighet gör.
20200520_134045.jpg
Förlängningsboxen blev ju verklighet, :) bara en sån sak. (Precis som mitt handkontrollerade extraljus)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar