Jag tycker du har valt vettiga varianter. Jag har ett par glanze och tycker de är riktigt fina. Men jag har flera direktköpta från kina. De har lite sämre finish än Glanze, men brukar levereras med bra skruv och fullt tillräcklig kvalitet i fickan, och de är mycket billigare.
Mina huvudsakliga verktyg är två såna där uppsättningar, en laddad med CCMT och en med CCGT.
Sen finns det en variant på hållare som låter en använda de två eggar som inte går att använda i vanliga hållare. Det kan ju vara vettigt.
En yttervänsterhållare är bra att ha om man t ex behöver göra en lagerpassning från "fel håll".
De här stickstålen med vändbart svärd för GTN2 är det bästa jag testat:
https://www.arceurotrade.co.uk/Catalogu ... NZEALw_wcB
Men avstickning kommer nog alltid vara ett äventyr. Maskinen har både för svag motor och för mycket flex för att det skall vara helt tryggt.
Jag har testat en hel del andra varianter, snabbstål, snabbstål med "spånskåra", 1,5 mm-hårdmetallhållare, mm. Men återvänder alltid till GTN2.
Något att gänga med är ju kul förstås, jag kör med IR16- och ER16-skär.
Ett par 45-gradersvarianter för att grada kanter med är smidigt. Typiskt bra användningsområde för hemslipat snabbstål tycker jag. Lite snabbstål är alltid bra att ha för övrigt när man behöver göra något special.
Men pratar vi minimum så kommer du väldigt, väldigt långt med de där tre du länkat.