Tack för allt stöd och alla förslag och självklart erbjudanden. Uppskattas!
Ja men har ska se till att få klart denna Design, förstår det är "jättetrist" eller vad man ska kalla det när man hör någon som ska genomföra någonting men som har några väsentliga delar kvar och någonstans därefter ska man vara en del men inget schema finns osv. Så Sry för det men jag hoppas kunna göra saken lätt för dig Eller den som tar uppdraget men jag uppskattar verkligen att du kan tänka dig ställa upp trots tidsbrist. Jag kan lova att jag vet hur det känns och har jag möjlighet hoppas jag kunna ge en liten bonus som tack men just nu ser det mörkt ut men jag har en liten förhoppning!
Justerbara vore ju faktiskt otroligt grymt men idag vet jag inte alls hur det skulle gå till eller vad som vore en bra fungerande lösning men har du något exempel på någon annan design jag skulle kunna låna och inspireras ifrån så lyssnar jag gärna!
Har självklart ingenting emot en en enkel lösning som att man har någonting rörligt där fram och typ lyfter där bak och skjuter in en trekantig sak för att höja upp den mm men vet inte hur det skulle gå till faktiskt (framförallt inte biten där fram).
Vikten skulle jag säga behöver tåla 5 kg x 4, gärna 5 kg x 5 för att vara helt säker även när tyngre rack prylar hamnar där i. Däremot trycker som ju bara neråt och inte åt sidan osv så tror inte det blir något problem sålänge ingenting hamnar riktigt snett osv.
Inser jag först borde skapar en projekt tråd om detta och sedan gått vidare till köp av tjänst med en egen väldigt specifik tråd som hänvisade dig osv...aja alla gör misstag även om jag troligen gör flest.