stenD: Japp, det låter som en bra idé.

(Hela tanken är ju att det ska bli mer njutbart att vistas i hobbyrummet.)
Bug_x: Det tror jag också, på det stora hela. Det märks att det är rejäla grejer! Fast jag är lite förvånad över finishen på vissa detaljer. En del, som finishen på svetsarna nedan, känns väl OK - grejerna är ju ändå gjorda för att fylla en funktion i industri snarare än att se bra ut i någons vardagsrum:
SAM_2469.jpg
SAM_2471.jpg
Men det här känns allvarligare: detta är den exponerade kanten på avdelare till lådorna (art nr 80.181.000). Man behöver alltså sträcka sig runt/över denna kant för att komma åt saker längre in i lådorna:
SAM_2464.jpg
Lite märkligt att de inte ens har avgradat kanten utan bara pulverlackat över de sylvassa graderna? De är fortfarande vassa kan jag säga... Så denna del kräver bearbetning av köparen innan den blir användbar.
Även de (visserligen i sammanhanget billiga) "nylon/PVC mesh mats" som jag köpte till som lådinlägg lämnar en del övrigt att önska: de lämnar flottiga avtryck efter sig - mjukgörare eller otillräcklig härdning? Känns inte så trevligt i vart fall.
Kvaliteten på pulverlackeringen är också varierande inuti lådorna (på exponerade/synliga ytor) - ena sidan kan vara blank och fin medan andra är mer sträv.
Nu vill jag inte lägga överdrivet mycket vikt vid detta - på det stora hela känns det väldigt gediget som sagt! Men jag vill i alla fall ge en balanserad bild av Lista så att eventuella andra forummedlemmar som beställer saker vet vad de kan vänta sig.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.