Kul att inte alla tycker jag bloggar för mycket

Jag har kommit en liten bit till på väg.
Jag har nu monterat alla korten i lådan, det gick asbra tack vare ditt tips faktiskt för du tyckte jag skulle såga av mina felbeställda långa plastdistanser och iom att jag gjorde det så fick jag plastrester inuti distanserna pga värmen och dessa "hullingar" höll fast i skruvarna så pass mycket att jag kunde hålla korten uppochner och stoppa i skruvarna underifrån samt distanserna och bara vända det distansbestyckade kortet neråt lådan och skruva.
Låter nästan lite menlöst men hur skulle jag gjort om jag haft "riktiga" distanser som bara hade trillat ur så fort jag vänt kortet neråt, jag vet faktiskt inte hur jag skulle ha gjort då, kanske dock inte så mycket svårare än att pilla under en distans åt gången fast det här blev onekligen smidigare.
Alla kort är alltså på plats och seriös kabeldragning väntar.
Tänker köra ett baby-step ikväll där jag drar jorden ut från KPD (Power Device) som sedan är spindeln i nätet när det gäller matning men tyvärr blir det inte jätteenkelt att dra matningen för +/- ut från KPD måste gå via säkringar (som blir den andra spindeln, om man säger) ty jag har annars ingen begränsning av strömmen i ett katastrofläge, lite onödigt känns det som samtidigt som min konstruktion innehåller hela fem säkringar

Bifogar lite bilder.
MVH/Roger