Nu är det fanimej dags att det händer något med denna tråd!
Jag får be om ursäkt för min slapphet på detta forum de senaste månaderna. Har haft rätt mycket med bland annat nytt jobb, sommar och nu ska jag flytta denna vecka också. Men sen så ska de bli ändring.
Kan börja med att visa vad jag pysslat med lite från och till sen jag skrev i tråden senast. Panelen är alltså i stort sett klart. Lite bilder:
Rattarna från Offe syns på en av bilderna. Bra känsla i dom, men jag har tänkt att fylla dem med svart färg så att det inte är transparent uppe på dem. Ser lite dumt ut som det är nu.
Det som är lite tråkigt med kabeldragningen är att vissa kontakter måste gå till upp till tre olika kort bakom panelen, blir ett jäkla virrvarv.
Och så här ser caset ut för närvarande:
Det skall så fort som möjligt förberedas för lackering och sedan lackas med matt-svart sprayfärg. Hoppas jag lyckas med det. Sen återkommer problemet med att fylla upp de hål som finns på baksidan.. Ska se hur jag löser det.
Sen har jag åkt på något lite skumt fel med displayen också. Verkar nästan som om något är glappt i den. När jag slår lite på panelen så försvinner tecknen och jag får upp massa skit istället.. Har inte kollat så mycket närmare på det.
Allt för nu. Frågor besvaras