Trummaskin med sequencer
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Snabelost: Jag tänkte på det. Garderade därför med ett "oftast".
Han är en av mina favorit-trummisar, men den bästa är Mike Portnoy från Dream Theater. Bättre än så blir det inte.
Bachler: Jag har en snabb-skiss på schemat som jag gjorde innan jag rensade labbplattan för ett annat projekt, men jag väntar med att lägga upp något schema tills den nya versionen är 100% klar.
Jodå, jag ska garanterat slutföra detta projekt.

Han är en av mina favorit-trummisar, men den bästa är Mike Portnoy från Dream Theater. Bättre än så blir det inte.

Bachler: Jag har en snabb-skiss på schemat som jag gjorde innan jag rensade labbplattan för ett annat projekt, men jag väntar med att lägga upp något schema tills den nya versionen är 100% klar.
Jodå, jag ska garanterat slutföra detta projekt.

Eller trummisen i vilket 80tal-pop-band-som-helstSnabelost skrev:Inte trummisen i Def Leppard va?JimmyAndersson skrev:En trummis är som bekant en människa och dessa har oftast två händer och två fötter. (surprise!)![]()
/Magnus

Nejdu trummisen i Dream Theater klår nog de flesta på fingrarna alltså

- JimmyAndersson
- Kontakt:
- Housepainter
- EF Sponsor
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Usch nu blir det jobbigt.
Status är i princip samma som förra gången jag skrev om trummaskinen.
Uppehållet kommer fortsätta tills .. eh.. jag törs inte skriva när jag ska fortsätta på trummaskinen.
Jag ska iallafall göra klart den någon gång.
Nu har det dessutom smugit sig in ett nytt projekt som jag bör börja på och slutföra först. Cosmox och dar303 vet nog vad det är.
Men det blir efter flytten och när den nya studion är klar.
Lika bra att ta lite till projekt-status när jag ändå håller på:
Racket är näst intill klart. Det fattas bara målarfärg, men jag tänkte måla det när vi flyttat, så man inte riskerar repor i flytten. Väskdatorn börjar närma sig målet. Jag har inte hunnit uppdatera tråden på ett tag, men jag håller på med monteringen av bildskärmen nu. Det tog ett tag att hitta fram till rätt lösning där.
Så ligger det till.

Status är i princip samma som förra gången jag skrev om trummaskinen.
Uppehållet kommer fortsätta tills .. eh.. jag törs inte skriva när jag ska fortsätta på trummaskinen.
Jag ska iallafall göra klart den någon gång.

Nu har det dessutom smugit sig in ett nytt projekt som jag bör börja på och slutföra först. Cosmox och dar303 vet nog vad det är.

Lika bra att ta lite till projekt-status när jag ändå håller på:
Racket är näst intill klart. Det fattas bara målarfärg, men jag tänkte måla det när vi flyttat, så man inte riskerar repor i flytten. Väskdatorn börjar närma sig målet. Jag har inte hunnit uppdatera tråden på ett tag, men jag håller på med monteringen av bildskärmen nu. Det tog ett tag att hitta fram till rätt lösning där.
Så ligger det till.