Håller på att restaurera en el R/C bil som hittades av min morbror för en 7-8 år sen i ett soprum, jag fick den direkt då, men bottenplattan var i ganska dåligt skick, tänk er.. halvmåne

Har lyckats platta till bottenplattan någorlunda så jag kunde scanna in den och rita av den. Jag undrar nu om någon skulle vilja ta sig an tjänsten att fräsa ut den på sin maskin i aluminium i en tjocklek så nära 1.63mm som möjligt. Känns lite udda med tjockleken, men har mätt den på flera ställen och det är samma tjocklek överallt, så ja.. den är väl den udda tjockleken

Ta i tråden eller via PM vad ni skulle vilja ha för jobbet, jag ska vara ärlig.. jag har INGEN aning om vad varken material eller tid skulle kosta.. Så kom med förslag om ni har möjlighet att utföra detta jobb

Jobbet i sig är inom 280 x 80mm och så tjocklek runt 1.63mm. Hålen är i lite olika storlek. Ett hål på 2mm, 5st 3mm, 6st avlånga 3mm, ett avlångt hål på 6.5mm samt 4st 5mm. (ca storlekar).
Modellen är gjord i Sketchup, så är väl lite begränsad i vilka format den kan exporteras i, men ni får givetvis Sketchup modellen till nerladdning här; http://swemod.com/cad/baseplate_v10.skp