Nu tänkte jag ge mig in på ännu nåt jag inte behärskar

Jag har nämligen ett behov av ett spänningsagg på +/-24V/5A.
Detta är inte roligt att bygga linjärt för det blir minst sagt otympligt, lämpligast är att lägga trasfospänningen på minst 5V högre spänning än man behöver och sedan reglera ner den till det man vill ha och låta den biten rippla.
Problemet är att trafon blir gigantisk och iom att det är linjärt så blir de reglerande trissorna jättevarma utan seriösa kylflänsar.
Jag tycker faktiskt att det inte ens riktigt går.
Så jag tänkte bygga mig ett primärswitchat nätagg helt själv

Vet att det finns en hel del att köpa men jag har kollat storlekar och dylikt på modulerna och dom passar inte i den Hammond-låda jag vill nyttja.
Så jag vill bygga mig ett eget SMPS.
Grejen är att jag kan inget om sånt här (heller

Men det kan vara värt ett försök.
Bifogar ett preliminärt schema, synpunkter är tacksamt välkomna.
Min tanke är dock såhär (och detta är extremt basic):
1) Jag behöver nåt som svänger fyrkantmässigt, lätt att ordna.
2) Jag behöver konvertera denna fyrkantvåg till en triangelvåg, också relativt lätt att åstadkomma.
3) Jag behöver en styrbar komparator som kan generera en pulskvot som är beroende på hur nära är-spänningen är bör-spänningen, ingen susning om hur jag ska göra detta (även om jag implementerat en fel-förstärkare).
4) Jag behöver kunna generera än fyrkant-variant (PWM) av matningsspänningen med hjälp av en trissa, antar att jag måste ha en spole (L1) i serie för att inte totalt kortsluta.
5) Jag behöver kunna medelvärdesbilda utgångssignalen, tror mig ha koll på detta.
För tillfället faller min konstruktion mest på hur jag ska kunna kontrollera pulskvoten.
MVH/Roger