TC4427 - MOSFET-driver sökes
- JimmyAndersson
- Kontakt:
TC4427 - MOSFET-driver sökes
Söker som sagt en TC4427. MOSFET-driver. Datablad finns här, men var finns kretsen?
Hittar den inte hos Elfa.
Ska använda dem till motoriserade reglar (potar) i ett projekt.
Hittar den inte hos Elfa.
Ska använda dem till motoriserade reglar (potar) i ett projekt.
-
- EF Sponsor
- JimmyAndersson
- Kontakt:
- JimmyAndersson
- Kontakt:
När jag klickade på länken så tog denna text över forum-fönstret:
Ett problem har uppstått vid fastställande av önskad destination på webbplatsen.
Orsaken till problemet kan vara en av följande:
*Tidsgräns har överskridits
Tyvärr har du använt för mycket tid mellan olika åtgärder och du har överskridit tidsgränsen. Detta är en säkerhetsfunktion som har aktiverats för att förebygga obehörigt tillträde till webbplatsen.
*Fel länk
Länken du har klickat på eller adressen du har skrivit in gäller en sida som inte finns. Du kan försöka med att skriva in adressen på nytt och vara noga med stavningen. (Kom ihåg att adresser skiljer på små och STORA bokstäver.)
Men sedan hittade jag texten du troligen länkade till:
Kan jag beställa hos RS Components som privatperson?
Nej tyvärr, RS Components säljer endast till registrerade företag. Därför krävs ett organisationsnummer vid registreringen.
Ajdå, det var trist. Men det borde finnas liknande kretsar någon annanstans. (Behöver 10-15st ungefär.)
Ett problem har uppstått vid fastställande av önskad destination på webbplatsen.
Orsaken till problemet kan vara en av följande:
*Tidsgräns har överskridits
Tyvärr har du använt för mycket tid mellan olika åtgärder och du har överskridit tidsgränsen. Detta är en säkerhetsfunktion som har aktiverats för att förebygga obehörigt tillträde till webbplatsen.
*Fel länk
Länken du har klickat på eller adressen du har skrivit in gäller en sida som inte finns. Du kan försöka med att skriva in adressen på nytt och vara noga med stavningen. (Kom ihåg att adresser skiljer på små och STORA bokstäver.)
Men sedan hittade jag texten du troligen länkade till:
Kan jag beställa hos RS Components som privatperson?
Nej tyvärr, RS Components säljer endast till registrerade företag. Därför krävs ett organisationsnummer vid registreringen.
Ajdå, det var trist. Men det borde finnas liknande kretsar någon annanstans. (Behöver 10-15st ungefär.)
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Om man går in på sidan (som thepirateboy länkade till) och klickar på "Support" så hittar man texten om att de inte säljer till privatpersoner. Såg den först när jag kikade på DeeJayPA's länk-adress. Där stod det "HelpIndex", gissade att det skulle kunna vara support-delen, och så var det. 
Däremot var det lite "oschysst" av RS-online att ta över forum-fönstret, trots att länkar ska öppnas i ett nytt fönster. Skumt programmerat av dem..

Däremot var det lite "oschysst" av RS-online att ta över forum-fönstret, trots att länkar ska öppnas i ett nytt fönster. Skumt programmerat av dem..