T: Laserskära 10 mm akryl snabbt
T: Laserskära 10 mm akryl snabbt
Hej!
Är det någon som sitter på en lasermaskin och 10 mm transparent akryl?
Vi skulle behöva 6 st detaljer utskurna och levererade innan tisdag 14/6. Den största biten är 237x191 mm stor.
F-skatt och möjlighet att skicka faktura är ett krav. Om det är i Stockholm så är det en fördel iom leveranstid, men det är inte ett krav bara man kan skicka i tid. Ritningar och .DWG-filer finns.
Maila mig på gunne@pinjong.nu eller PM:a om ni är intresserade av jobbet.
Är det någon som sitter på en lasermaskin och 10 mm transparent akryl?
Vi skulle behöva 6 st detaljer utskurna och levererade innan tisdag 14/6. Den största biten är 237x191 mm stor.
F-skatt och möjlighet att skicka faktura är ett krav. Om det är i Stockholm så är det en fördel iom leveranstid, men det är inte ett krav bara man kan skicka i tid. Ritningar och .DWG-filer finns.
Maila mig på gunne@pinjong.nu eller PM:a om ni är intresserade av jobbet.
Re: T: Laserskära 10 mm akryl snabbt
Nu är det löst av en forumist. Tack för visat intresse! Resultatet kommer nog dyka upp här på forumet framöver.
- Magnus_K
- EF Sponsor
Spännande! Jag röstar på en öl-hållare som fästes i rep och slängs i vattnet för kylning.
Skulle inte en nätkasse funka lika bra till det?
Och när jag ändå är inne i tråden, vars köper man 10mm akryl som privatperson (i mindre mängder) till vettiga priser? Jag har köpt 6mm på classe, men skulle helst haft 10mm.
Och när jag ändå är inne i tråden, vars köper man 10mm akryl som privatperson (i mindre mängder) till vettiga priser? Jag har köpt 6mm på classe, men skulle helst haft 10mm.
Om du fyllt i din profil med vart du bor så hade det varit lättare att hjälpa till.
Point taken. Har lagt till det. Men jag hade nog kanske tänkt att det är postorder som gäller. Eller är det glasmästerier?
Du har ju PR-Plast www.prplast.se i Östersund. Dom borde ha och kunna sälja en bit till dig.
Ah! Toppen! Tack för tipset! Då ska jag lägga ut en kännare där