Dagens projekt, dock inte speciellt mycket elektronik.
Dagens projekt, dock inte speciellt mycket elektronik.
Besiktningen hade åsikter vid senaste besiktningen, de tyckte att min bil borde vara försedda med hjulhus över bakhjulen, konstig inställning.
Följaktligen får man väl fixa till det: När detta är fixat, är det bara att ge sig på andra sidan, dock lite jäkligare, då AC och värmepaketet för bakre delen av Kupén, samt motorn för vänster skjutdörr är monterad på detta. På högra sidan var det bara dörrmotorn.
Fortsättning följer.
Följaktligen får man väl fixa till det: När detta är fixat, är det bara att ge sig på andra sidan, dock lite jäkligare, då AC och värmepaketet för bakre delen av Kupén, samt motorn för vänster skjutdörr är monterad på detta. På högra sidan var det bara dörrmotorn.
Fortsättning följer.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Dagens projekt, dock inte speciellt mycket elektronik.
Snyggt jobbat, annars finns det numera bilar som har hjulhus som standard.
Det var en nyhet för mig. Trodde alla bilar saknade hjulhus.
Såja, nu är det nästan klart, får vänta tills i morgon, när bodyn och det andra har torkat.
Som vanligt är det ett helsike att svetsa tunnplåt mot tjocka balkar, dessutom skall ju man bränna igenom diverse skit också, men det duger.
Som vanligt är det ett helsike att svetsa tunnplåt mot tjocka balkar, dessutom skall ju man bränna igenom diverse skit också, men det duger.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
var det nån skarv högst upp eller varför hade det rostat där ? antar att det saknades innerskärmar i hjulhusen från början ?
Hjulhuset är delat i två delar, där ena delen är pressat i karossen, därav skarven på ovansidan, och nej det finn inga innerskärmar.
Men det vore iofs inte helt fel med sådana, kan undra var man får tag i dyllika tingestar.
Men det vore iofs inte helt fel med sådana, kan undra var man får tag i dyllika tingestar.
Vad är det för bil egentligen? Hade besiktningen bara en åsikt eller fick du ombesikting pga av avsaknad?
De har inga i sina listor iaalla fall.
Å andra sidan, nu lär det klara sig så länge jag har kvar bilen.
Å andra sidan, nu lär det klara sig så länge jag har kvar bilen.