@ralvejd
Det är nog rätt så lite dock, nästa vecka blir det varmt igen

Nåja, jag har inget emot varm vinter faktiskt till skillnad från de flesta. Förutom att det blir lite mörkt om dagarna utan snö...
@-?%%€!!!%=Fullmoon=-
Tyvärr vet jag inte nummern. Dock är det bara vanligt 16mm aluminium elinstallationsrör, instuckna rakt i membranen i lysrören, så inga avancerade saker
@MiaM
Det var faktiskt en riktigt smart ide! Funderade över det med brorsan. Dock tror jag vi bara lägger en liten dosa med potentiometer + knapp på datorbordet. Blir enklast så

Man får ju ändå en känsla över vad man ska ställa över tiden.
@MadModder
Tja, vi köpte ju tofflor
--
Lite
mål på golvet då.
Trappan fick sig en omgång också.
IMAG0927.jpg
Resultatet blev ju inte riktigt så jämnt som vi hade hoppast på, men det får duga. Det var ett dåligt underlag att börja med, vi fick inte riktigt den betong vi hade hoppats på. Lite dammigt f.t.
Saknas bara en och annan list i källaren nu

Och så lite el.. fast kanske det duger som det är?
IMAG0928.jpg
IMAG0929.jpg
IMAG0930.jpg
IMAG0931.jpg
Samma historia i övervåningen, fick ingen bättre bild för att målet har inte torkat än. Ska ännu målas en 'list' upp från golvet
Lite tråkigt att man inte fick samma finish på golvet som på resten, men det är ju bara ett golv ändå. Blir ju matt över tiden så ser man inte ojämnheten lika bra.
IMAG0934.jpg
EDIT:
Ja, och så beställde vi aluminiumpersienner från Jysk till alla fönster i verkstan!
http://jysk.fi/verhot/kaihtimet/alumiin ... le=5401605

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.