Det har man inte testat så hårt. Så det är ingen som vet om det är farlig. Men polisen har inte haft död på så många. Där tror man att dödsfalen har handlat om överdoser snarare än el. Men det är nog inte så bra att gå runt och ge folk stötar. Jag tror att man kan åka dit för olaga vapeninnehav.
hehe jo... men man kan ju använda den som skyddsmekanism på sitt skåp i skolan, så om nå öppnar det utan att "larmet" är av stängt så får de sig en kyss
Man kan dö av en Stungun, så enkelt är det.
Visst, det är väldigt liten ström men det räcker för att hjärtat skall kunna göra lite felslag, så om man har någon liten defekt på hjärtat som man kanske inte ens märkt av innan så kan det leda till döden med en Stungun.
Bra att tänka på innan du "testar" den på dina vänner...
JAG, men det är min högst personliga åsikt, tror att det är möjligt att dö, och döda med en stungun. Det beror blandannat på "offrets" hälsa. Därför råder jag alla som har tänkt bygga en stungun för annat än för självförsvar att noga tänka över det, vilken användnig man egentligen har av en stungun.
hmm hursomhelst så är de olagligt att inneha och använda(;) ) heh stunguns i sverige. Så egentligen får man väll inte använda den till nåt alls.. verkar dock ganska roligt