http://www.ebay.com/itm/SHARS-1-PRECISI ... 51afb609c9
Och vad får man då hem till sig, jo ett par skruvstycken som på långa vägar inte håller de dimensionerna som skrivits på EBAY.
Nu börjar strulet, först vart man erbjuden $15 som kompensation = det godtar jag inte.
Nu har då säljaren accepterat att kreditera vara + original frakt OM jag skickar i retur på min bekostnad! Dvs jag ska betala tull+moms+postens hundring + returfrakten med REK så det är spårbart.
The seller has offered you a full refund for the purchase price plus original shipping if you return the item. To get your refund, ship the item back to the seller. You will need to cover the cost of returning the item.
Men hallåå..... Detta är alltså ett legitimt sätt för Ebay nasare att sälja/skicka icke fullgod vara, de är fullt medvetna att våra kostnader blir så höga för returen och troligen lägger sig många köpare för dom orkar inte hålla på och gnata på EBAY om att detta är käpp rätt åt helvete.
BOJKOTTA dessa jävla oseriösa säljare. Se upp med VAD ni köper och tro inte att allt de skriver stämmer.
Jag har erbjudit mig att acceptera återbetalning på vara och bita i det sura äpplet med import kostnaderna och frakten från USA.
Måste lämna in dessa för omslipning så jag får ett par som går att använda.
Det specificerar varan i tum mått men inga yttermått håller ens i närheten av vanlig industri standard, att två exemplar är så ifrån varandra i mått är helt otroligt.
the dimension is only an approximation skriver dom i ett av svaren via Ebays Resolution Center
Precision my ass