Har du nån bild på Sovjeten? Går den inte att flytta till en bättre plats?
Jag kanske skulle simma över och kolla istället, jag ser ju nästan голубь genom fönstret där jag sitter nu.
Walles båtprojekt голубь (Golub)
Re: Walles båtprojekt голубь (Golub)
Ja du får ta och komma över och kika nån dag (och vice versa, jag vill se ditt projekt!), jag hojtar till när det är nystädat

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Är lite förundrad över att det ser ut som ett maskinrum precis överallt. Finns det ingenstans där det ser ut mer som ett trevligt rum, utan massa rör och doningar?
Hehe, jo det ska väl vara nere i "vardagsrummet", fast det finns lite rör här också (de till radiatorerna, varm- och kallvatten till badrummet samt röret från toan till svartvattentanken. Dom syns dock inte så väl då det står säng och byrå i vägen. Man kan väl skymta dom under skrivbordet där jag har min dator.
Men det ser ju inte ut som ett vanligt rum i en lägenhet, på det sättet som båten är byggd så har man bara drygt 2 meter bredd med full ståhöjd, sen är det ytterligare 67 cm på vardera sida där det är "sitthöjd" så att säga
Du får väl komma förbi och ta en titt när du har vägarna förbi!
Men det ser ju inte ut som ett vanligt rum i en lägenhet, på det sättet som båten är byggd så har man bara drygt 2 meter bredd med full ståhöjd, sen är det ytterligare 67 cm på vardera sida där det är "sitthöjd" så att säga

Du får väl komma förbi och ta en titt när du har vägarna förbi!

- Klas-Kenny
Sovjetiskt fraktfartyg - Vad förväntar du dig?MadModder skrev:Är lite förundrad över att det ser ut som ett maskinrum precis överallt. Finns det ingenstans där det ser ut mer som ett trevligt rum, utan massa rör och doningar?

- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Walle: Jag försöker, men det är ju inte så tjockt med tid över direkt... Ska försöka övertala kollegan. Har ditt nummer sparat på "Walle (EF)" 
Klas-Kenny: Ja jo, men ändå. Lite hemtrevligt skulle väl de gamla beckbyxorna få ha nånstans tycker jag...

Klas-Kenny: Ja jo, men ändå. Lite hemtrevligt skulle väl de gamla beckbyxorna få ha nånstans tycker jag...