Jag arbetar just nu med en ljudinstallation där en Raspberry Pi skapar ljudfiler som sedan ska distribueras ut till 8 förstärkare. Det ska dock inte spalas samma fil i förstärkarna utan alla kommer spela olika. Helst ska detta också ske trådlöst, kommunikationen mellan raspberry Pi:n och förstärkarna. Jag kan bygga och koppla men är ganska kass med programmeringen, det jag behöver hjälp med är själva distibutionen från raspberryn.
Det här är själva konceptet:

Men som jag förstår det kan det vara svårt att synka flera bluetoothenheter för att stream olika streams. Så nått meelansteg behövs och då tänkte jag om nått sånt här funkar, eller om någon har en bättre ide:

Där raspberryn skriver filerna på ett sd och ger dem namn efter vilken arduino som ska läsa vilken fil. Sedan läser alla arduinos från samma SD. Funkar det eller kommer det balla ur när alla läser samtidigt om en inte får till en syncning mellan dom?
Ett ytterliggare alternativ är ju att raspberryn skriver olika filer till 8 olika sd kort kopplade till varsin arduino. Kommer det bli svårt att synka skriv och läs biten från sd korten eller löser det sig självt av att raspberryn inte skriver om någon läser det och vice versa?
Har någon en helt annan ide på hur det ska gå till så skjut bara skjut!