Jojje's & POS fräs har fått en lillasyster.
Spindeln (Kressen) eller lillasystern?Terho skrev:Har letar i tråden men ej hittat de jag söker....
Vad kommer den att kosta?
/3o.
Ang pris på lillasystern senare så står det på sidan 56, iaf ett ungefärligt pris.
http://elektronikforumet.com/forum/view ... &start=825
Priset för oss nu som hann beställa innan tiden gick ut blir ca 3500 + extra material som borrar, fräsar, t-muttrar
Kressen står på wikin, 1160 för 800 modellen och 1425 för 1050 modellen
-
Javisst ja, nu när du säger det så avskyr ju han PM.
Ska genast skicka ett PM till honom och säga att han inte behöver läsa det första.
Sen kan jag skicka ett vanligt mail, om det går bra vill säga.
Hmm, kanske jag ska ringa å säga att han fått ett mail om att han ska läsa PM'et, om att han inte ska läsa det första PM'et.
Ähh, det börjar bli krongligt det här. Jag letar upp honom på Tradera och frågar om det går bra om jag ringer för att säga att...
Eller...
Edith:
Maha, får se vad jag kan hitta på. Fick föresten 160st T-skenor på dörren idag.
Ska genast skicka ett PM till honom och säga att han inte behöver läsa det första.
Sen kan jag skicka ett vanligt mail, om det går bra vill säga.
Hmm, kanske jag ska ringa å säga att han fått ett mail om att han ska läsa PM'et, om att han inte ska läsa det första PM'et.
Ähh, det börjar bli krongligt det här. Jag letar upp honom på Tradera och frågar om det går bra om jag ringer för att säga att...
Eller...

Edith:
Maha, får se vad jag kan hitta på. Fick föresten 160st T-skenor på dörren idag.

-
Nej, dörren kan inte röra på sig mera för det, men det man hänger på dörren glider mycket lättare nu fram & tillbaka, eller upp/ner, eftersom det fick plats även några vertikalt.
Dom är av aluminium, så det blev faktiskt inte så tungt som jag befarade. Funkar kanon.
Kunde inte låta bli vadå? Har du också satt såna på din dörr? Det är helt OK isf.
Dom är av aluminium, så det blev faktiskt inte så tungt som jag befarade. Funkar kanon.
Kunde inte låta bli vadå? Har du också satt såna på din dörr? Det är helt OK isf.