NOOOOOOOOOOOOOOOensten skrev:Det är nu man inser att man ska sluta bygga grejer ....
Jag har valt att göra en liten "ändring" till bygget, inget som påverkar det faktiska bygget, men jag har valt att namnge bygget och även gå ut med sponsorerna till bygget.
Jag har döpt bygget till Project Tatami, eller kort Tatami. Liten kort historia till namnvalet vill jag inte släppa än, men gör det runt mitten av nästa vecka.(För då borde vattenskäraren vara klar med mina chassisidor).
Som ni kanske ser har jag uppdaterat första posten med en banner och även bytt namn på tråden.
En grej till är att jag har sponsorer till bygget. Jag har egentligen inte velat säga det, men har kommit fram till att företagen som sponsrar med grejjer ska ju självklart få cred för det, annars hade de ju inte sponsrat med prylar. Från början var det inte tänkt som ett sponsorbygge, men med tanke på den höga kostnaden på eventuella komponenter känner jag att det är nödvändigt.
Jag är ju fortfarande nybörjare på att skapa fina och strukturerade byggloggar, så om nån har förslag på förbättringar är det välkomnat.