Ni som har fraktkvitton för Kress-returerna kan skicka dom till mig så ska jag se vad jag kan göra. Maila mig så får ni en adress att skicka kvittona till, skriv samtidigt till vilket konto eventuell återbetalning skall ske.
Jag har aldrig givit ut min adress till någon när det gäller Lillsyrran och Kressen, eftersom jag alltid åkt förbi Jojje personligen. Då kan de ju inte skicka maskinen direkt till mig.
Hmm... Gav jag dig adressen? Har jag inget minne av. Var det i samband med att jag skrev mitt namn på Kress-kartongen?
nåja. Jag har inte flyttat, så den är nog rätt isf.
Jag har ju köpt ut Johan.O från hans engagemang i Lillasystern, inkl. Kress. Så vänligen uppdatera i Wikin respektive Kress adresslistor så att den inte skickas fel.
Jag hørde det ryktas hemifrån att det låg ett paket på posten som jag inte minns att jag bestællt. Kanske kan det vara Kress:en. Ska førsøka få det bekræftat under dagen.
Før øvrigt så kan jag meddela att jag låtit en kompis eskortera Lillasyster øver grænsen och hon ær nu på plats i Oslo.
Hoppas det är så :-x Jag har tänkt ringa idag och börja bli lite otrevlig, hittills har jag varit ganska lugn men nu börjar även jag tröttna! Om ni börjar få leveranserna nu så är jag tacksam om ni meddelar detta så jag slipper ringa och förstöra affärskontakter i onödan