Planer på kraftig a-traktor

Planering och tankar kring eventuella framtida projekt.
Användarvisningsbild
Mizzarrogh

Re: Planer på kraftig a-traktor

Inlägg av Mizzarrogh »

Ja, absolut! Men, allvarligt talat vore det väl enbart logiskt, varför skall det plötsligt behövas en massa papper och skit om man hänger på en sketen motor om vett och sans ändå saknas i ett fordon, som det faktiskt räknas som, som idag kan komma upp i hastigheter långt över vad en godkänd moppe kan prestera. En modern hoj av bättre kvalla är ju inga problem att kräma ur mer än 60 knyck om man trampar på ordentligt, även om det största problemet ju inte är det, utan folk som rör sig utan allmänt trafikvett som sagt. :tumupp:

Det var det väl lokalt riktigt långt tillbaka i tiden har jag för mig, likaså för att framföra sparkstötting på vissa ställen om jag inte minns fel... :tumupp: :)

(Jag använder så klart själv både cykel och spark, i den mån det sistnämnda går att framföra idag när nästan alla vägar är grusade, men den (sparken) är i mitt tycke förträfflig att minska risken att bryta benen när det är glashalt ute, klart underskattat fordon. :tumupp: :) Däremot brukar jag undvika att cykla i tung trafik och liknande om man inte måste (många sträckor har för övrigt totalförbud mot framförande av cyklar och liknande av säkerhets skäl) och i första hand använda avsedda körbanor och de trafikregler man enligt lag är tvungen att följa med cykel. )

_
Skriv svar