Slut på lidandet för alla blommor i fönstret [nya bilder]
- chrille112
- chrille112
-
Jag är också intresserad av att köpa några byggsatser
Ska ladda ner och kolla på PDFen. Filmen såg riktigt bra ut.
Ungefär hur mycket vill du ha per byggsats? Tänkte om jag skulle fråga morsan och några andra om de är intresserade. Självklart får jag löda den åt morsan... även om hon har jobbat på NEFA för 100 år sen...

Ska ladda ner och kolla på PDFen. Filmen såg riktigt bra ut.
Ungefär hur mycket vill du ha per byggsats? Tänkte om jag skulle fråga morsan och några andra om de är intresserade. Självklart får jag löda den åt morsan... även om hon har jobbat på NEFA för 100 år sen...

vill inte vara någon glädjedödare men det börjar dyka upp liknande saker ute i handeln
går ju att köpa en och se hur de löst det där med elektroden
rustas variant kanske fungerar två veckor sedan kvittrar den dygnet runt
www.rusta.se
BEVATTNINGSLARM FÅGEL
Smart blomstervakt! Placera fågeln med pinnen i krukan. Fågeln kvittrar när det är för torrt i krukan. Inbyggd sensor gör att den inte stör dig mitt i natten då den ej kvittrar i mörker. Perfekt för dig som vill ha glada växter men som lätt glömmer bort att vattna.
69:-
BEVATTNINGSLARM INSPELNINGSBAR
Smart blomstervakt som talar om när du behöver vattna. Spela in dina egna ord, en sång eller ljud och sätt in ett fint kort i den lilla ramen. Placera blomman med pinnen i krukan. Blomstervakten låter med det inspelade meddelandet/ljudet när det är för torrt i krukan. Inbyggd sensor gör att den inte stör dig mitt i natten då den ej låter i mörker.
http://www.rusta.se/pdf/product/21888.pdf
går ju att köpa en och se hur de löst det där med elektroden
rustas variant kanske fungerar två veckor sedan kvittrar den dygnet runt

www.rusta.se
BEVATTNINGSLARM FÅGEL
Smart blomstervakt! Placera fågeln med pinnen i krukan. Fågeln kvittrar när det är för torrt i krukan. Inbyggd sensor gör att den inte stör dig mitt i natten då den ej kvittrar i mörker. Perfekt för dig som vill ha glada växter men som lätt glömmer bort att vattna.
BEVATTNINGSLARM INSPELNINGSBAR
Smart blomstervakt som talar om när du behöver vattna. Spela in dina egna ord, en sång eller ljud och sätt in ett fint kort i den lilla ramen. Placera blomman med pinnen i krukan. Blomstervakten låter med det inspelade meddelandet/ljudet när det är för torrt i krukan. Inbyggd sensor gör att den inte stör dig mitt i natten då den ej låter i mörker.
http://www.rusta.se/pdf/product/21888.pdf