i det där föra inlägget från mig så trodde jag han snubben man såg var dig men det var det ju inte

-=Fullmoon=- skrev:Fin fina bilder. en sak jag bara kom att tänka på att fy fan vad skönt det hade varit att stått och slått en drill där uppe ifrån![]()
Vilka storlekar har de mindre för jag behöver lådor av alla storlekar.-=Fullmoon=- skrev:hade ett i en 'köptråd som jag ville bli av med. dock verkar det ha fått fötter
dock kan jag få tag i måånga mindre. kanske inte så aktuellt?
iaf har nog en antenn på jobbet som du kan få för frakten+ symbolisksumma (om den nu är något och ha dvs)
Det kanske får ta och bli en resa nedåt huddik-trakten när man åker hem för Jul ner till ÖvikMizzarrogh skrev:Jag har nog en stor gammal eldosa för utomhusbruk av pressad plåt med rundade och vinklade hörn, inte särskillt snygg men lätt att inreda då allt sitter på en fiberplatta (lossas enkelt med fyra skruv om man vill ha något bättre).
Vet inte mått på rakhand, men tippar på runt kanske ~250x4-500 eller något i den stilen (kan eventuellt vara större), sitter även ett per mindre under som just nu innehåller säkringar och brytare man det kan jag plocka ur så det blir ett tommt snyggt skal, jag kan även skruva bort de små undre lådorna om så önskas så kan man bara sätta en enkel plåtbit där istället (har kanske, men betoning på kanske, en bättre begagnad genomföringsplatta(enbart själva plattan tror jag)) som passar).