MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
- Illuwatar
- Kontakt:
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0 förslag? PDF i första posten
När är sista datumet för att bestämma sig? Kommer vara ute i vildmarken den kommande veckan och vill inte missa detta.
Finns inget sista datum satt ännu, MrM har flera saker på G och det kommer inte bli någon superbrådska med beställningar. Allt detta står tidigare i tråden.
Härligt, nu kom man ju in på pdf'en..
Mycket som är bra, inte minst 30W powerled chip.
b
Överlycklig att Mrmister gör det här, hoppas det går bra för honom där borta i fjärran land.
Mycket som är bra, inte minst 30W powerled chip.

Överlycklig att Mrmister gör det här, hoppas det går bra för honom där borta i fjärran land.
-
Tangentbordet med touch du råkar inte kunna få tag i något billigare?? Behöver inga extra knappar som det du hade såg ut att ha. När behövs det en beställning? kan tänka mig lite småsaker + ett tangtbord om evt det finns billigare modeller med ps/2 (två st). finns det vita ledstripes? såg inga i pdf'en. kan tänka mig ett gäng sånna.
Blir det inte problem med svenska tecken på ett fjärran östern tangentbord?
-
Nja finns engelska eller svenska med å ä ö . blir det eng så är det relativt lätt att skriva de utan ÅÄÖ eller så finns det en knappkombo.
EDIT: kan även vara intresserad av en vanlig touchpad (sån som sitter i bärbara datorer) med ps/2 interfase då. gärna i något skyddande hölje men endast kortet går bra. även något minitangentbord med svensk / engelsk layout. gärna runt 30cm brett och under 4cm högt.
EDIT: kan även vara intresserad av en vanlig touchpad (sån som sitter i bärbara datorer) med ps/2 interfase då. gärna i något skyddande hölje men endast kortet går bra. även något minitangentbord med svensk / engelsk layout. gärna runt 30cm brett och under 4cm högt.
är det fortf. aktuellt med beställningar? får inte pdf länken att funka....
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Skojdk:
Än så går det inte att beställa. Däremot har det getts många *förslag* på vad MrMister kan lägga till i sin katalog.
MrMister skrev för två sidor sedan:
"Nej, ingen beställningstråd ännu."
.
.
Jag är smått säker på att det kommer märkas i rubriken och första inlägget när det är dags att börja beställa.
Alla som har frågor om "går det att beställa?" , "När är det klart?" osv bör läsa första inlägget i tråden.
.
.
Än så går det inte att beställa. Däremot har det getts många *förslag* på vad MrMister kan lägga till i sin katalog.

MrMister skrev för två sidor sedan:
"Nej, ingen beställningstråd ännu."
.
.
Jag är smått säker på att det kommer märkas i rubriken och första inlägget när det är dags att börja beställa.
Alla som har frågor om "går det att beställa?" , "När är det klart?" osv bör läsa första inlägget i tråden.
.
.
nån som har direkt nummret till mrmister ? kontakta mig via pm ...
- ElectricMan
- Kontakt:
*Tips* Kolla i hans profil så hittar du nog det...
Tack elektricman . det är ett svenskt nummer utan abbonemang ...
igen nån som har direkt nummret till Mr ...
igen nån som har direkt nummret till Mr ...
-
xraid. Pma honom så svarar han så fort han bara kan. Fortare än så går nog inte tyvärr.
/D
/D
- ElectricMan
- Kontakt:
xraid:
Vad jag har fattat så fungerar det att ringa på det numret till honom då det är vidarebefordrat till honom i Kina.
Har du testat?
Vad jag har fattat så fungerar det att ringa på det numret till honom då det är vidarebefordrat till honom i Kina.
Har du testat?
En telelupp hade varit intressant om det fanns till riktigt lågt pris. t.ex. 3x till 4x förstoring och arbetsavstånd c:a 30cm.