Tackar!

Känns verkligen kul att höra!
Jag tror inte det vore någon fara att lägga till en liten rad i min signatur om det. Har sett några härifrån som skrivit i ena gästboken. Kul.
På sidorna kan man tycka till om sajten. Någon (ganska troligen härifrån) skrev:
2005-12-07 11:09:04
Funktion: Det mesta fungerar
Var är elektroniken?!?
Kan förresten tillägga att det kan fungera lite konstigt just nu. Håller precis på att göra om lite på servern. Nedladdnings-statistiken på låtarna har försvunnit, men jag har förstås ständiga backuper som görs väldigt ofta.
Jag har inte skrivit ett ord om musik-sajten tidigare, men det är 1162 personer som har lyssnat på de små ljud-exemplen. Blir intressant att se hur det blir när jag lägger upp hela låtar.
Över till projektet igen:
Chassit är färdigbyggt. Det var lite klurigt att göra ett T-format chassi. Särskillt när alla kanter ska synas och vara glasklara. De ska nämligen lysa sedan.
Nästa steg är att gravera in loggan. Det ska stå "Ljus-Theremin" i ett lite skrivstils-aktigt typsnitt. Den texten ska sedan lysa grönt.
edit: Nu när jag har 125MB mer serverplats så har jag äntligen plats med mer bilder.
Två av de fyra kretskorten:
Får jag presentera Mr Oscillator (till vänster) och Mrs Mixer (till höger) :

Kortet till höger ska få en pot monterad senare, därav de lite konstigt placerade motstånden...
Kameran (eller jag?) var lite skakis när bilden togs, men ni ser nog.