Varför skulle de inte gå med en Ifån, eller har de pappersmassa istället för kisel i kretsarna?hanzibal skrev:Min LG Optimus 2x begick harakiri när jag efter några dagars användande utförde påbjuden firmwareuppgradering från Android v2.2. till v2.3 som jag tror syftet var men det fick jag aldrig reda på. Nu är luren hos LG för omflashning och under tiden kör jag med min gamla Sony Ericsson W810i som är en alldeles utmärkt telefon - funderar nästan på att behålla den istället, den har ju egentligen lagom mycket funktioner, dvs. möjlighet att ringa och skicka sms:a
Skall ocklså tilläggas att min W810i en gång spendade uppåt 12 timmar nere i kröken på min wc-stol! Fråga mig inte hur det gick till men efter att ha tagit ut batteri och låtit den torka på köksbordet (urk, jag vet) så funkade den perfekt igen - gör om det med en iFån om du kan!
LG släpper ofärdig produkt till konsument och outsource:ar färdigställandet till den betalande kunden, smart? Luren skulle hjälpa mig men istället stjälpte den mig. Försökte få en ny i utbyte direkt men icke - synd på en bra telefon att kundvården suger.
Däremot så har de flesta av mina vänner med Android åkt på något likande som du drabbats av och vart tvungna att skicka luren på reparation pga av mjukvaran.