hemmagjord pannlampa
Re: hemmagjord pannlampa
Är det någon som har erfarenheter av leveranstiderna från hobbycity.com
Jag har tänkt köpa detta batteri: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11024 dock så var laddaren jag tänkt köpa slut. Förslag på bra laddare man kan få tag på i sverige uppskattas.
Nu har jag beställt ett 14.8V 5000mAh batteri från hobbyking, så nu behöver jag bara en laddare innan nästa helg. Jag hittade en Imax B6 på tradera funkar den? Andra förslag uppskattas.
Imax B6 är väl rätt så ökänd för att vara mindre noggrann när det kommer till att balansera.
Får du ett bra pris kan det väl vara värt det men då ska du vara beredd på att få byta några yttmonterade motstånd om du vill att batterierna ska leva länge.
iCharger 106b-plus har jag själv funderat på att införskaffa när jag blir nog less på min B6.. den skall tydligen vara av lite högre kvalitet.
Får du ett bra pris kan det väl vara värt det men då ska du vara beredd på att få byta några yttmonterade motstånd om du vill att batterierna ska leva länge.
iCharger 106b-plus har jag själv funderat på att införskaffa när jag blir nog less på min B6.. den skall tydligen vara av lite högre kvalitet.