Han har dock lovat att rycka ur mellanmodulen innan den åker till tippen. Ska knäppa lite kort på modulen så fort jag får hem den.
Tack för all tid du lagt ner Danny

På din med Brandt/Fagor moduler betyder F9 problem med nätspänningen.frownlayer skrev:Gorenje induktionshäll larmar f9 på höger sida. Hällen behöver inte vara på. Larmet kommer oftare om plattorna används. Försvinner bara om man slår till lite lätt på hällens högra sida.
Danny du hade innan tipsat om tempfel. Men jag finner inget fel på någon av plattorna.
Kontrollera att du har båda faserna fram till hällen.Peter VD skrev:Hej Alla och speciellt Danny![]()
Har en Siemens EH651RE11E/20 som är kopplad 2-fas.
Idag när jag kom hem så startade inte spisen, mätte faserna och en säkring i skåpet hade gått. Bytte den och trodde allt skulle vara frid och fröjd men icke. Hällen är helt död, reagerar inte på något.
Några tips? Har inte öppnat upp den och kollat än.
Med vänlig hälsning,
Peter
Utan produktnummer kan jag inte hjälpa dig.Jocke1966 skrev:Hej, är ny på forumet sedan en stund tillbaks![]()
Jag har en induktionshäll Husqvarna QHC 6501 som har börjat bråka, det som händer är att det hörs ett blipp, indikeringslampor blinkar till kort, man får inte igång den helt enkelt. Dagen efter kan den fungera igen? Inga säkringar eller något sådant har löst.
Imorse fungerade den inte igen men på lunch en när jag var hemma så hoppade den igång?!
Någon som har några tips?