30c 5Ah är dock i minsta laget.... Ska du ha riktig unf behöver du bra mycket större packar.
Ovan har max uttag 150A som startström och det är inte under många sekunder (Min erfarenhet av just zippy)
Batteripack
-
Re: Batteripack
Arbetskamraten kan nog vara intresserad, jag kollar med honom imorgon. Det är nog inget större antal men alla bäckar små.JohnDeux skrev: Jag har tänk beställa 18650 celler från "Tumich" av märke Sanyo NCR 18650GA. Tror det är personen från Polen som du syftade på. Är det någons som skulle vara intresserad att sambeställa?
Minimum order ligger på 40 celler.
3.79$/st
frakt 44$
Frakten ligger på 44$ men skulle man beställa upp till 540 celler kostar frakten enbart 6$ extra.
Jag drog ihop ett gruppköp ifrån Tumich för ett tag sedan och det fungerade riktigt smidigt att handla ifrån honom.
Thanks! Behöver inte jätte antal sj så behöver få ihop en del folk.
Kmr du ihåg hur lång leveranstid det var?
Kollade även på Nkon. Det blev inte dyrare där om man köpte mindre antal eftersom frakten var mkt billigare.
Kmr du ihåg hur lång leveranstid det var?
Kollade även på Nkon. Det blev inte dyrare där om man köpte mindre antal eftersom frakten var mkt billigare.
-
En vecka kan nog stämma fint, minns inte riktigt men reagerade inte på att det var segt så det låter rimligt.