PIC(18F452) - ATA HDD
jag tänkte försöka mig på gasolbrännaren, då kan man ju få riktigt mycket värme under en kort tid, och man borde ju kunna få plasten att klara sig ganska skapligt. annars var det där med ugnen en bra idé med 
har en jävla massa datorskrot som jag sparade enbart för att försöka sno stiftlisterna... säkerrt stiftlister av ett värde för några 100 spänn

har en jävla massa datorskrot som jag sparade enbart för att försöka sno stiftlisterna... säkerrt stiftlister av ett värde för några 100 spänn

Jag försäkte med en brännare först. Funkade rätt bra på komponenter med få stift. Men om man har en brännare med bredare låga kan det gå. Men det luktar inte gott, det är lätt hänt att man bränner kortet lite för mycket.
Jag pallade upp kortet på några bultar la en folie för att skona plåten, om sen är det bara att gå på med grillen i kall ugn. komponenterna rammlar snyggt ner på plåten.
Jag pallade upp kortet på några bultar la en folie för att skona plåten, om sen är det bara att gå på med grillen i kall ugn. komponenterna rammlar snyggt ner på plåten.