http://audacity.sourceforge.net
För övrigt tycker jag inte speciellt mycket om Sound Westhost då sidan har blivit populär och innehåller en hel del dåliga konstruktioner på vissa områden. Tror faktiskt inte killen bakom är särskilt påläst.
Finns ingen operationsförstärkare som är bäst i alla audiotillämpningar, man skiljer först och främst på operationsförstärkare med olika ingångssteg. Bipolara har oftast lägst spänningsbrus medan JFET har väldigt låg biasström på ingångarna. I de få texter som finns publicerat i ämnet har jag endast sätt NE5532 blivit hyllad, vilken man faktiskt kan hitta i profesionell audioutrustning, OPA2134 har jag endast sätt i konstruktioner från lustiga HIFI-forumTänkte använda OPA2134 op-stärkare till båda (den sägs ju vara bäst)

På Chalmers har jag lärt mig att keramiska och då särskilt NP0 har lägst distorsion bland alla kommersiella kondensatorer. Polypropylene är även bland dom bättre för audiofrekvenser. Men för kopplingskondensatorer och avkoppling ser man som vanligt till att impedanserna för det valda frekvensområdet är så små som möjligt.Undvik keramiska kondingar så långt som möjligt