"Hjälp" med tillverkning av mönsterkort..? Dubbe

Användarvisningsbild
Ac3T
Inlägg: 186
Blev medlem: 27 november 2007, 02:21:02

Inlägg av Ac3T »

Mjo... Skulle vilja ha utrustning för att genomplätera hål. Hade varit najs.

Hur som helst har jag haft lite funderingar och det verkar som om jag ska köra ytmonterat och välja lite andra kretsar så jag kan dra bussarna lite bättre & enklare, så på så vis får jag ner antalet genomföringar till ett minimum. Jag ska åxå kritsa layout:en själv tänkte jag istället för att låta programmet ställa till elände för mig.

Jag har lagt det hela på is tills vidare att jag skaffat utrustning för jag har mer eller mindre bestämt mig för att rita det och etsa själv sen borra skiten åxå, så just nu sitter jag å planerar inköp för fulla muggar. :humm:

Håller på och bygger ett koordinatbord hos en kompis som förhoppningsvis blir klart snart (Hade det inte varit för pengarna & Jul/Nyår så hade skiten varit klart nu!), och jag planerar att någon gång i framtiden göra om det till NC, men tills vidare ska jag ha en webbkamera så jag enklare ser vart jag ska borra.

Hittade på ett litet enkelt & sketet gratisprogram som man kan zooma och samtidigt få ett 'cross hair' som jag tänkte använda som borr-centrum. Tror inte det kan bli mkt bättre än så för den pengen :shock:
Användarvisningsbild
korp
Inlägg: 1216
Blev medlem: 30 maj 2006, 02:21:18
Ort: Strömstad

Inlägg av korp »

Någon länk till det där sketna programmet? :wink:
Användarvisningsbild
Ac3T
Inlägg: 186
Blev medlem: 27 november 2007, 02:21:02

Inlägg av Ac3T »

Du kan tanka det här från min webbserver, håll till godo :lol:

Edit: Länken var fel och fungerade inte, men nu gör den det. Jag zippade ner den åxå.
Skriv svar