microprosessor ska jag läramig nu!!!
Håller med till 100 %
Blir så irreterad när någon djä... beserwissernisse börjar med
att kommentera svenskan och rubriksättning.
Visst är det bra om man kan formulera sin svenska begripligt.
Men ! det är inte det första man skall kolla.Vad vill frågeställaren ?
Ok kan jag något om detta så svarar jag välvilligt på frågan och
beter mig inte som någon gammal svensklärare från 30 talet.
Kommer att slå ner på dessa typer så fort dom visar sina fula tryne.
Niklas fråga var klar och tydlig och han/jag fick många bra sakliga svar.
Heder åt dom som svarade på grundfrågan.Spark i röven på dom som
låste på att kommentera svenskan i frågan.
DIXI
att kommentera svenskan och rubriksättning.
Visst är det bra om man kan formulera sin svenska begripligt.
Men ! det är inte det första man skall kolla.Vad vill frågeställaren ?
Ok kan jag något om detta så svarar jag välvilligt på frågan och
beter mig inte som någon gammal svensklärare från 30 talet.
Kommer att slå ner på dessa typer så fort dom visar sina fula tryne.
Niklas fråga var klar och tydlig och han/jag fick många bra sakliga svar.
Heder åt dom som svarade på grundfrågan.Spark i röven på dom som
låste på att kommentera svenskan i frågan.
DIXI
- Greensilver
- Kontakt:
* sticker upp mitt fula tryne och väntar på en officerarspark i röven *
Tänk på blodtrycket nu SvenPon, akta så att du inte ramlar av stolen. Det stavas irriterad förresten och så skall man använda stor bokstav efter utropstecken, frågetecken och punkt. Ett kommatecken efter "Ok" hade också ökat läsbarheten en aning. Du får en stark tvåa, jobbar du lite mer med kommateringen så kan vi nog tala om en trea framåt vårvintern kanske.
Tänk på blodtrycket nu SvenPon, akta så att du inte ramlar av stolen. Det stavas irriterad förresten och så skall man använda stor bokstav efter utropstecken, frågetecken och punkt. Ett kommatecken efter "Ok" hade också ökat läsbarheten en aning. Du får en stark tvåa, jobbar du lite mer med kommateringen så kan vi nog tala om en trea framåt vårvintern kanske.
Svenska lektion.
Irriterad näääää
blodtryck 130/85 pissar dåligt (67)
Kul, åter till microprocessorn.
Sen Greensilver ! Varför kommer det upp varningar på din hemsida !
För helv.... se till att hemsidan kommer från IE4. Pinsamt djä...dåligt !

Kul, åter till microprocessorn.
Sen Greensilver ! Varför kommer det upp varningar på din hemsida !
För helv.... se till att hemsidan kommer från IE4. Pinsamt djä...dåligt !
Braaaaaaaaa Dansker
Gir mi faen po att du for it pohopp for du skriver po Dansk.
Åter till ordningen Micropocessor Pic mfl bra länkar och Tutorial ?
Bra du er sko gooo.
Åter till ordningen Micropocessor Pic mfl bra länkar och Tutorial ?
Bra du er sko gooo.
Och ?
Har du också fogat in dig i "töntfamiljen"
Det är relativt många som blir irriterade på dig, ifall du inte själv märkt det.
Vem bryr sig, kolla vad du blir irriterad på ! Saklighet elle hur man stavar ?
Ni uppträder som en samling "fjunisar" Nu får ni skärpa Er och vara sakliga.
Sven(67) pappa till 4 pojkar. Två på elektronik 1 i fängels och en på Data.
Det är relativt många som blir irriterade på dig, ifall du inte själv märkt det.
Vem bryr sig, kolla vad du blir irriterad på ! Saklighet elle hur man stavar ?
Ni uppträder som en samling "fjunisar" Nu får ni skärpa Er och vara sakliga.
Sven(67) pappa till 4 pojkar. Två på elektronik 1 i fängels och en på Data.
Senast redigerad av SvenPon 19 oktober 2006, 18:51:44, redigerad totalt 1 gång.
FM sändare !
som aldrig någonsin tillför något?
Det beror på att du inte har läsförstålighet.
Ett vanlig syndrom på Er "fjunissar"
mmm.... Du har väl tillfört en massa.
Idag tillförde jag hur man beräknar spolar i HF.
Se FM sändare.

Det beror på att du inte har läsförstålighet.
Ett vanlig syndrom på Er "fjunissar"
mmm.... Du har väl tillfört en massa.
Idag tillförde jag hur man beräknar spolar i HF.
Se FM sändare.

- Greensilver
- Kontakt:
Saken är den att om trådskaparen bara lagt ner typ 7-10 minuter på att läsa lite på forumet INNAN han postade sin fråga så hade han nog fått bättre svar eftersom inlägget inte varit lika snurrigt. Dessutom bör man ju visa att man tar sig tid att skriva ett ordentligt inlägg om man nu vill att andra skall ta sig tid att svara ordentligt.
Själv läste jag nog minst ett par, tre månader här på forumet innan jag vågade mig på att skriva något. Det är ju rätt hög nivå här och det tycker iallafall jag är väldigt bra. Något som också är unikt(?) med detta forum är att användarna själva tillrättavisar varandra på ett ofta ganska sjysst sätt. Det gör att moderatorerna slipper vara klassmamma och radera inlägg med mera.
Jag har själv fått mig en avhyvling av både sodjan och icecap när jag var ny här men är man bara lite ödmjuk och försöker läsa lite innan man frågar så går allt så mycket bättre.
Sist men inte minst tycker jag nog att sodjan, icecap med flera har rätt att vara lite besserwissrar eftersom dom de facto jobbar som konsulter inom elektronik. De hade troligtvis fakturerat en ansenlig summa till sina kunder om de hade bett om hjälp med sina projekt. Att de tar sig tid att skriva här är ju helt fantastiskt. Man kan alltså som nybörjare få professionell hjälp att utveckla en pryl om man bara anstränger sig att försöka lära sig det mesta själv. Värdefullt tycker jag.
Detta forum är det i särklass bästa forumet på internet som jag varit på. Tack till alla besserwissers!
Själv läste jag nog minst ett par, tre månader här på forumet innan jag vågade mig på att skriva något. Det är ju rätt hög nivå här och det tycker iallafall jag är väldigt bra. Något som också är unikt(?) med detta forum är att användarna själva tillrättavisar varandra på ett ofta ganska sjysst sätt. Det gör att moderatorerna slipper vara klassmamma och radera inlägg med mera.
Jag har själv fått mig en avhyvling av både sodjan och icecap när jag var ny här men är man bara lite ödmjuk och försöker läsa lite innan man frågar så går allt så mycket bättre.
Sist men inte minst tycker jag nog att sodjan, icecap med flera har rätt att vara lite besserwissrar eftersom dom de facto jobbar som konsulter inom elektronik. De hade troligtvis fakturerat en ansenlig summa till sina kunder om de hade bett om hjälp med sina projekt. Att de tar sig tid att skriva här är ju helt fantastiskt. Man kan alltså som nybörjare få professionell hjälp att utveckla en pryl om man bara anstränger sig att försöka lära sig det mesta själv. Värdefullt tycker jag.
Detta forum är det i särklass bästa forumet på internet som jag varit på. Tack till alla besserwissers!