Jag har 12m2 som är bara mina! Nåja, de ska delas med cyklar och gräsklippare samt annat man behöver för att pyssla lite i trädgården. Jag ska bygga cykelskjul... Detta var förra vinterns projekt då det började som oisolerat kallförråd som sitter ihop med carporten. Nu är det isolerat och målat (gips på spånskiva).
Bilderna är flera ihopsmetade automagiskt av photoshop...

Här arbetsbänken, Ikea köksskåp under, sedan tre reglar 120x45 som skivan vilar på. Skivan är en ~30mm spånskiva med ytskikt av gjutplaywood. Aluminium profil nerfräst i framkanten. "Lite" uttag. 3 olika grupper. 1 slask för maskiner, ett för datorkraft och en för "lab" över tre olika jordfelsbrytare. Två dubbla nätverksuttag, ett vid bänken (här har ett PoE) och ett i skåpet där arbetsdatorn står. Och ett trefas uttag, eller dosa med sladdar för trefas utan uttag. På bänken står en PDP-8 som väntar på sin tur, notera även ljusskylten!

Här ser man lite av de andra väggarna samt lite hyllor. Samt cykelmisären...
Uppe i hörnet kan den skarpsynte se en Axis 207 kamera, här finns dubbla nätverksuttag och ett kraftuttag. tanken är att min server ska få flytta hit snart.
Jag glömde tag bilder på elcentralen samt nätverkscentralen. När jag gjorde iordning detta så fanns det bara en 10A enfas utdragen, ett enkelt uttag samt en ensam glödlampa i taket. Jag passade på att gräva ner (för hand) ny matning och gigabitlan när jag ändå höll på.