Det ska vara GT2 samt omkring 15-40 tänder. 5mm samt 6mm håldiameter (ena för stegmotorn, andra för en stång).
Tack för hjälpen!

Nja, nog kanske 608zz-lager är billiga men då man behöver 50 stycken så blir det rätt dyrt. Bra mycket billigare med linjärlager typ LM12uu då.danielpublic skrev: Jag gillar skarpt tanken på att använda 608zz-lager som det enda Sanna kullagret, då de är trevliga, extremt billiga och lättillgängliga om än rätt feta.
Tog en titt och tyvärr verkar det vara riktigt illa när det gäller priserna. Priserna på RepRapPro-delarna är MYCKET dåliga, till och med om man antar att de köper in skrivarna från orginaltillverkaren i England för ordinarie pris och säljer vidare. Tyvärr har det ha blivit mer regel än undtantag när det gäller goodluckbuy senaste året, man måste definitivt kolla upp priserna på produkterna man köper därifrån.Cano skrev:Vet inte om dom har bra priser, men såg att Goodluckbuy har börjat sälja ett antal olika 3D skrivare.
Nu lär det ju kanske skilja en hel del på stegmotor och stegmotor och där har jag inte så stor koll, men jag antar att de flesta köper sina stegmotorer från olika försäljare av 3D-skrivardelar?remne skrev:Vilka stegmotorer har folket köpt till sina 3d-printers? Och vart ifrån? Kysan's hemsida så ville dom ha $250 i frakt från för ett köp på $100 usd (minsta summa för att kunna köpa är $100). Någon som har tips på andra butiker? Motionking vet jag har väldigt hög fraktkostnad också.
Vad jag lyckats googla fram så är Kysan 42BYGH4803 ganska poppis.