H.O: Jag har ingen Nödstopp på varken Lillsyrran eller den stora.
Du får ursäkta om jag lät negativ mot dina förslag, men det är alltid någon som utbroderar "problemen" till den grad...
Sen sitter det kvar lite i huvet från en annan tråd som jag hoppade av. Vi diskuterade hur man skulle lösa olika saker i ett specifikt program. Sen kom det in ett pucko som skulle visa att han minsann kunde göra allt mycket bättre, och förstod inte alls varför vi gjorde det på vårat töntiga sätt. Till slut hade han inget där att göra iaf eftersom han inte ens viste vad vi snackade om.
Det dyker alltid upp någon som vet mera och bättre, men inte ids läsa mera än sista inlägget. När jag snackar om mopeder, då behöver jag inte info om att det finns motorcycklar som toppar över 300 blås, och han har minsann en sån i garaget. Det hjälper ingenting alls, det är bara irriterande.
Jag varken tror eller hoppas på att du kan hålla dig borta från Lillsyrra-trådarna. Det var bara att man inte behöver "överdriva" försiktigheten i alla lägen heller. Jag vet att du bara menar väl, men varför inte starta en tråd om säkerheten och hur man ska skydda sig i allmänhet. Inte bara skriva
att man får göra som man vill. Det uppfattade iaf inte jag som att det gäller inte här, men bygger man nåt annat större senare, då ska man ta det i beaktning.
När du kör bil, så har du säkerligen bilbältet på dig, men har du full hockyutrustning också?