Jojje's & POS fräs har fått en lillasyster.
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Om man som en del jag sett har, en pausknapp, så är det ju dumt om spindeln stannar, för när man kör igen så startar ju stegningen direkt, men spindeln måste varva upp...
Men det kanske är enklare att skippa pausknappen, för Mach3 har väl ändå en pausfunktion man kan använda via tangentbordet?
Förresten, går det att göra så att Mach3 stänger av SR när den får en LIM-signal?
Men det kanske är enklare att skippa pausknappen, för Mach3 har väl ändå en pausfunktion man kan använda via tangentbordet?
Förresten, går det att göra så att Mach3 stänger av SR när den får en LIM-signal?
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Var hos en storfräsarkompis idag. Han sa att Wiklunds verktyg hade bra priser på verktyg nu. Tex 2mm aluminiumfräs för 90:-
Knotas: Jag skickade två mail till dig med alla uppgifter så du kan söka paketet. Enligt posten så vad det i Trollhättan 08:30 i Fredags, så du kunde ha tagit med dig nummret och hämtat paketet 08:31.
Eftersom dom inte kör ut till privatpersoner, så måste du iaf hämta det själv.
Knotas: Jag skickade två mail till dig med alla uppgifter så du kan söka paketet. Enligt posten så vad det i Trollhättan 08:30 i Fredags, så du kunde ha tagit med dig nummret och hämtat paketet 08:31.
Eftersom dom inte kör ut till privatpersoner, så måste du iaf hämta det själv.
Åh, på det viset.
Jag har gått och väntat på en avi i brevlådan som talar om att paketet ligger hos mitt lokala utlämningsställe.
Enligt Postens hemsida skulle det ha skickats en avi i fredags men jag har inte fått den än.
Typiskt att jag glömt att kolla mailen.
Nu när jag har numret kan jag rusa till utlämningsstället, de stänger om en kvart.
Tackar så mycket!
Tjingeling!
EDIT:
Pust, tebaks igen...
Paketet anlände till Trollhättans postterminal i fredags morse, för att sorteras om och skickas ut till mitt postombud, vilket ännu inte hänt. Stön...
Tanten i kiosken trodde det skulle komma imorgon tisdag.
Det blir 3km på fem dagar... Snigelpost gör skäl för namnet ännu en gång.
Jag har gått och väntat på en avi i brevlådan som talar om att paketet ligger hos mitt lokala utlämningsställe.
Enligt Postens hemsida skulle det ha skickats en avi i fredags men jag har inte fått den än.
Typiskt att jag glömt att kolla mailen.

Nu när jag har numret kan jag rusa till utlämningsstället, de stänger om en kvart.
Tackar så mycket!
Tjingeling!
EDIT:
Pust, tebaks igen...
Paketet anlände till Trollhättans postterminal i fredags morse, för att sorteras om och skickas ut till mitt postombud, vilket ännu inte hänt. Stön...
Tanten i kiosken trodde det skulle komma imorgon tisdag.
Det blir 3km på fem dagar... Snigelpost gör skäl för namnet ännu en gång.
- JimmyAndersson
- Kontakt:
- JimmyAndersson
- Kontakt:
- JimmyAndersson
- Kontakt: