Jo det blir ju lite svårt det där. Håller med om att det är bättre att försöka slutföra istället för att få storhetsvansinne.
En ide är att man bygger ett visst antal specifika kort, kopplar dem till "moderkakan", fixar en trevlig låda med rätt antal hål osv och är glad för det.
En annan ide är att bara göra tre hål för varje modul. Där man tex kan sätta dit två pottar och en knapp, beroende på modul. Och är det nån modul som inte kräver flera hål så pluggar man helt enkelt bara igen de resterande med nåt snyggt (en socka kanske...?). Detta ger användaren ganska mycket frihet.
Då skulle man kunna "designa" nån schysst låda med plats för kanske 4-6 moduler och tre(?) hål för varje. En trevlig lysdiod för varje effekt vore väl fint också?
Men skulle det fungera att seriekoppla modulerna som jag visade där uppe? Finns det något bättre sätt att få ihop signalerna oberoende av de andra effekterna? Vad skulle hända om man parallelkopplade? (Är ganska grön på detta område)
EDIT: Appropå att klaga över att andra inte nattsuddar så tänkte jag gå och lägga mig nu

Måste upp tidigt imorgon och vara arbetslös, kolla på kass TV osv.