AVR? Den jag såg körde en 8051:a. Den klarade de flesta protokoll, så jag tror det är den man ska satsa på.
Den gick att köpa komplett med alla kablar för, jag tror det va 800:- eller nått från AoE. Reserverar mig för priset, men det var inte så farligt tyckte jag.
Mvh
speakman
OBD-interface
www.odb2.se tar 249kr för kabeln.. men man råkar ju på dubbel frakt osv så det är inte jätte mycket man tjänar...
Sitter o ska beställa ett iallafall(från AoE), jag har bara inte bestämt mig om jag ska köpa kabeln ifrån..
Sitter o ska beställa ett iallafall(från AoE), jag har bara inte bestämt mig om jag ska köpa kabeln ifrån..
Hej, jag sitter på två kit just nu. Ett färdigbyggt och ett i delar. Detta är AOE:s sats som jag köpte för att kolla min bil med. Det färdigbyggda är testat och fungerar kanon. Nypris 1250:- Nånting.
Vill du ha den så släpper jag den för 900:- Jag har en tråd här någonstans om den.
Du får alla kablar, låda, färdigt kort (testat) och en skiva med lite freeware obd programvara.
Skicka din mail så kan jag skicka screenshots av programvaran i funktion.
Mvh
//Daniel
Vill du ha den så släpper jag den för 900:- Jag har en tråd här någonstans om den.
Du får alla kablar, låda, färdigt kort (testat) och en skiva med lite freeware obd programvara.
Skicka din mail så kan jag skicka screenshots av programvaran i funktion.
Mvh
//Daniel