Men lödstopmasken underlättar ju lödning & centreringen väldigt mycket, med riktiga mönsterkort.
Klas-Kenny: Relativt var ordet ja

Inga problem ang mjukvaran, Jag kommer i alla fall att dela med mig, & hoppas fler gör lika dant.
Swech: Strömförbrukningen hade jag inte tänkt skulle bli så mycket mer än 40-100mA med upp till 8led tända som mest åt gången. Men det finns lite plats kvar för större å fler kondningar & en diod i serie.
Ska fixa det så fort jag lyckats rymma från BB, då det ploppade ut en liten liten pojk i natt.

Om det går att klämma fram fler I/O paddar så visst, men det här bygget är ju inte riktigt tänkt att vara något experimentkort, utan mer en renodlad termometer, eller bar display. Men ISP kontakten bjuder ju också på 3 I/O pinnar & matningsspänning.
mippen & Icecap: Ja är det mer än mjukvaran som skiljer mellan arduino & avr original?.
Jag råkar ha några 1000ex av dom där FMMT transistorerna därav valet. Så jag tänkte bjuda på & skicka med en sådan sats transistorer med varje mönsterkort.
Glenn: Tror det bli svårt att få plats med en processor till & komma åt alla befintliga ledningar utan att göra kortet större. Så nej inte i denna versionen i alla fall.