ulink.se (testning av sajt)

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)
peolah
EF Sponsor

Re: ulink.se (testning av sajt)

Inlägg av peolah »

Gratis gästböcker finns ju överallt, frågan är hur dom kan överleva med sina googleannonser?
Klickar någon på dom överhuvudtaget, fattar ingenting? Är väl dom som betalar för premium abonnemang som gästboks hemsidorna lever på!? Premiumabonnemang, herregud vem bryr sig om googleannonserna!? :shock:

Har själv haft välbesökta hemsidor med googleannonser, klickfrekvensen är löjligt låg trots man använder Adsense för Contents. Sedan är det många surfare som stänger av Javascript på grund av att googles Javascript segar ner surfningen rejält. Typ google Analytics, mycket bra verktyg för SEO men många hatar Googlescripten.

I alla fall , lycka till med dina hemsidor!
SweLogan

Inlägg av SweLogan »

Som det är nu så betalar jag för allt.
gOry skrev:Hur finansieras tjänsterna är jag lite intresserad av.
För en massa år sen drev jag ett community och hade en sida med gratis gästbokstjänst (var populärt med egen hemsida och gästbok) men allt lades ner då de var pengar ur egen ficka. Blev aldrig någon vidare snurr med reklamintäkter.
Användarvisningsbild
lilluffe

Inlägg av lilluffe »

Hej SweLogan!

Jag måste tacka dig för att du ställer upp alldeles gratis för dina medmänniskor.
Mera sånt från flera personer tack.
Säg bara till om det är någonting som vi kan hjälpa dig med också. :tumupp: :tumupp:
En sån tjänst som bifogad.se har jag letat efter länge och ulink.se funkar lika bra den.
Gick bra att scanna in med mobilen.

Ha en god fortsättning.
Användarvisningsbild
gOry
Kontakt:

Inlägg av gOry »

Håller med dig lilluffe. Men hur länge har du letat egentligen? Har du helt missat forumbilder.se? :)
Nästa tjänst är väl att göra en tjänst som skapar redundans bland alla dessa sidor om någon går ner eller försvinner.
Som parasitar sig på alla bilduppladdningssidor och alltid laverar den med bäst respons. :wink:
Användarvisningsbild
lilluffe

Inlägg av lilluffe »

Har letat en hel del på nätet.
Forumbilder är väl bara för bilder och max 4 mb.
Nu var ju jag ute efter en sajt där man kan lägga upp filer stora som små och då är ju bifogad.se perfekt.
Där kan du ju lägga upp filer på 2GB.
Användarvisningsbild
gOry
Kontakt:

Inlägg av gOry »

ah, missade det :)
Skriv svar