Tekko städar lite i sitt labb
Re: Tekko städar lite i sitt labb
Fast det är svårt att få ordning i labbhörnan när man alltid tänker "Den kan man kanske få nytta av någon gång" om varenda liten komponent 

- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Jag har massa sömnadsgrejjer, halvsytt, mönster, tyger och annat i saliga röror. Elektroniken är så utspridd att jag inte vet vad jag har längre. 

- 13th.Marine
- EF Sponsor
Jag brukar komma 1/4 och sedan hittar jag något gammalt projekt "Jasså där är det, om man skulle göra klart det".
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Somliga av oss lider nog av galopperande ADHD och kvalificerar oss till titeln som "De oavslutade projektens mästare" ....

Fan heller, bokstavskombinationers relaterade sjukdomar är sjukt inne nu 2011, har jag läst nånstans. 

- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Välkommen i klubben.soundbrigade skrev:Somliga av oss lider nog av galopperande ADHD och kvalificerar oss till titeln som "De oavslutade projektens mästare" ....![]()
![]()
Bilderna i tråden ser välstädade ut jämfört med hur det brukar bli där jag micklar med nåt. Jag har en hel stuga inklusive uthus o.s.v. som har ungefär den där rörighetsnivån. Enda ställena jag håller nån slags ordning är trappen, sovrummet, badrummet och delar av köket.
Det är dels otroligt vad svårt det är att ha disciplin att städa, och dels otroligt vad några städade utrymmen kan göra för nån slags harmoni eller vad man ska säga. Jag har märkt att jag faktiskt mår klart bättre av att se till att trappan är helt ren från oönskat bråte.
År 2020 ska jag också städa