Windows XP HOME aktivering

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)
Användarvisningsbild
FormerMazda

Re: Windows XP HOME aktivering

Inlägg av FormerMazda »

Hittar man någon som råkar ha OEM-skivorna (kanske toshibas egna) och kan få en kopia där är det ju billigt och enkelt också
Nej gud förbjude! :D
Ingen här skulle väl göra nåt sånt? Självklart ska man ju beställa och betala för sig så allt går rätt och riktigt till! Herregud, hur skulle det se ut annars!
Det vore ju som att ställa en fråga här utan att först ha doktorerat i ämnet och lagt en livstid på googlande! Skulle nån hjälpa en då så vore ju forumet rent av till nån nytta! :D

Hehehe, nu kommer många reagera! :D
Användarvisningsbild
Glenn
Kontakt:

Inlägg av Glenn »

Afaik finsn det rättsfall där man klargjort attd et ÄR lagligt att kopiera saker man redan köpt, nån form av säkerhetskopiering typ :)

Jag har tex ett par filmer på DVD där skivan är skadad, och då har jag samma film på en bränd DVD i samma fodral..
Användarvisningsbild
TomasL
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av TomasL »

Visst får man ta säkerhetskopior, dessutom inskrivit i lagstiftningen
Användarvisningsbild
mrfrenzy
Co Admin

Inlägg av mrfrenzy »

Självklart får man ta en kopia på kompisens skiva om den passar ens licens, men sannolikheten att han har exakt samma modell är tyvärr väldigt liten.

Jag sparar så många skivor som möjligt, men i dom allra flesta fall när en kund behöver skiva så finns den trots det inte i samlingarna.
Skriv svar