ska man vara riktigt petigt så är den inte riktigt bra då den har smält lite mycket material i den övre biten, det ser iaf ut att vara ett litet "dike".
Men det ser bra ut för att vara "hobby", själv började jag svetsa när jag var en sisådär 7-8år

sen har jag gått industriprogrammet i gymnasiet och "lärt" sig att svetsa i 3 år, det enda som va nytt inomsvetsningen var väl robotsvetsningen, men det handlar ju mer om att styra roboten..
Undrar hur många km svetsfog man har gjort eg
Ju mer man svetsar detso mer lär man sig.. så testa att laborera lite med matning, ström och spänning om du har en fin MIG/MAG svets.
man lär så länge man lever, ta nu inte detta som negativ kritik.
En annan sak som kan vara bra att tänka på är hur infästningen är gjord, nu gissar jag på att just det där är något motorfäste eller liknande och då funkar det väl. Men skulle det vara till lastaren så lovar jag att den skulle gå sönder så relativt fort. lite svårt att förklare men kolla lite på armar på grävmaskiner så förstår du hur det bör vara, man bör inte ha "raka" fogar.
Men det blir nog fint, väntar med spänning på hur det går med din lilla lastmaskin
//Jim