Blev väl riktigt bra det där?! Lyser led-hålen lika mycket IRL eller är det kameran som brassar på?
Snyggt hur som helst och med en logga mitt på skalet skulle det där lätt kunna vara den officiella lådan till det hela!
Tackar Ja får se om jag vågar mig på att gravera in en logga, vore snyggt. En pinout på 2x5 kontakten vore trevligt, men blir nog för grötigt att cnc-gravera, då ska det nog till laser. Lysdioderna syns riktigt tydligt, kanske inte så mycket som på bilden dock. Ljuset reflekteras i väggarna i hålen så det blir bra betraktningsvinkel.
Det är ofta jag tänker "arrggh, man skulle ha en CNC-fräs allt..." när man ser vad ni fräser.
Så kommer jag på att jag har en ståendes i garaget... Den behöver ju bara fixas lite så är det bara köra för mig med!
Andax: det där har jag också tänkt göra, har ju en Boris-maskin på jobbet men det är alltid efter att matlådorna försvunnit som jag kommer på det! Ska köpa några nya snart och gravera hela bunten! Det är diamantgraverat på din låda, eller hur?
Ja det är det där diamantstiftet som POS sålde. Tryckte ner det ca 0.3-0.5 mm. Texten genererade jag i Cambam. Locken höll jag på plats med dubbelhäftande tejp. (hade en kloss som delen som graverades kunde vila på som tejen satt på, så det gick snabbt att gravera 6 lådor)