"cool" elektronik till reklamfilm
"cool" elektronik till reklamfilm
Hej! tänkte att det här måste vara rätt forum för att få hjälp med elektronikjakt, elåtervinningen i lövsta i stockholm har flyttat, så nu vet jag inte var jag ska vända mig, Jag behöver allt, mobiler laptops roliga grejor grunkor, sladdar kablar maskiner m.m etc.
Jag letar även fungerande oscilloscop att hyra!? Tacksam för tipps på detta/ lasse ingvarson
Jag letar även fungerande oscilloscop att hyra!? Tacksam för tipps på detta/ lasse ingvarson
Re: "cool" elektronik till reklamfilm
Välkommen!
Berätta lite mer vad du tänkt göra så blir det lättare att se om man
har något över som kan passa.
Kan du tänka dig att betala någonting? Eller bara skänkes. Frakt?
Berätta lite mer vad du tänkt göra så blir det lättare att se om man
har något över som kan passa.
Kan du tänka dig att betala någonting? Eller bara skänkes. Frakt?
Välkommen! Helt rätt ställe att leta tycker jag! 
Har skickat ett privat meddelande, jag har mycket grejor i lager relativt centralt i Stockholm (stax söder om södermalm)

Har skickat ett privat meddelande, jag har mycket grejor i lager relativt centralt i Stockholm (stax söder om södermalm)
Var i sverige befinner du dig? och var behöver grejerna befinna sig 

Jag tippar stockholm eftersom han nämner återvinningsstationer här! 

Då kan ni kolla in reklamfilmerna från TRE "Avdelningen för nöjdare kunder" som spelades in i den gamla kärnreaktorn R1 under KTH featuring ca 100kg av mina märkligaste apparater!
Jag har ingen tv men jag kollade en på deras hemsida och då ser jag i alla fall en labbväska för reglerteknik (silverportfölj) stå uppställd på ett bord i bakgrunden, ska bli skoj att se resten!
Jag har ingen tv men jag kollade en på deras hemsida och då ser jag i alla fall en labbväska för reglerteknik (silverportfölj) stå uppställd på ett bord i bakgrunden, ska bli skoj att se resten!
- Klas-Kenny
Häftigt 
Är robotarna och alla mobiltelefoner också dina?

Är robotarna och alla mobiltelefoner också dina?

>>>som spelades in i den gamla kärnreaktorn R1 under KTH
Jag tyckte väl att jag kände igen det från någonstans. Men var har de gömt hålet i golvet?
Panoramafoto av reaktorhallen: http://www.lipka.se/interaktiv/pano1/La ... ano1_S.htm
Jag tyckte väl att jag kände igen det från någonstans. Men var har de gömt hålet i golvet?
Panoramafoto av reaktorhallen: http://www.lipka.se/interaktiv/pano1/La ... ano1_S.htm
Det där såg ut som om det var taget direkt ur Half-Life, till och med forskaren i sin vita rock.
Skulle onekligen utgöra en ball spelmiljö för t.ex. CS eller liknande.
Skulle onekligen utgöra en ball spelmiljö för t.ex. CS eller liknande.