Hjälp Någon stjäl mina saker [Tjuven finns nu på BILD =)
efter överenskommelse med arbetsgivaren så kanske ni skulle sätta upp bilden med en text i stil med "Du behöver inte komma till jobbet imorgon"
men då finns ju risken att han drabbas av ohälsosamma aggressioner och letar rätt på en syndabock och helt plötsligt har man inget hus att komma hem till längre
usch vad ocynisk jag känner mig, kommer inte alls på några elaka ideer att dela med mig av
men då finns ju risken att han drabbas av ohälsosamma aggressioner och letar rätt på en syndabock och helt plötsligt har man inget hus att komma hem till längre
usch vad ocynisk jag känner mig, kommer inte alls på några elaka ideer att dela med mig av
- funkis
- Utsparkad, på semester
Bravo!
Nu har du starka kort, spela dom väl.
1,Du kan nita snubben och få denne sparkad (ganska rimmligt).
2,Du kan gå till VD och visa mojängen du byggt, smart VD blir impad
och du får en bonus eller du kan manövrera dig till en bättre jobb
position på företaget, är du järv be att få bli boss på en avdelning!
Du har ju visat för VD att ,"titta här är en snubbe som kan komma
att stjäla från företaget" då torde de bli fart på VD.
3,Om företaget börjar djävlas med dig i framtiden så
kan du använda dig av denna händelse på flera sätt!
4,Sök jobb på säpo och bli hemlig 007 agent!!
Bra jobbat!
/funkis
Nu har du starka kort, spela dom väl.
1,Du kan nita snubben och få denne sparkad (ganska rimmligt).
2,Du kan gå till VD och visa mojängen du byggt, smart VD blir impad
och du får en bonus eller du kan manövrera dig till en bättre jobb
position på företaget, är du järv be att få bli boss på en avdelning!
Du har ju visat för VD att ,"titta här är en snubbe som kan komma
att stjäla från företaget" då torde de bli fart på VD.
3,Om företaget börjar djävlas med dig i framtiden så
kan du använda dig av denna händelse på flera sätt!
4,Sök jobb på säpo och bli hemlig 007 agent!!
Bra jobbat!
/funkis
-
- Kontakt:
tänk på att du kan dömas för misshandel ifall du slår ner en brottsling...Fagge skrev:Härligt.![]()
Ta & polisanmäl den jävlen nu & gör inte snuten nått trots att du har bevis, så spöa skiten ur honom, eller leja någon som kan göra det åt dig. Såna pack ska inte få gå fria!.
Istället, följ mina tips:
viktigast: sätt lås på skåpet...
1: Anmäl till arbetsgivaren och visa bilden för arbetsgivaren...
2: OM arbetsgivaren vägrar avskeda/göra löneavdrag på honom, polisanmäl...
3: OM polisen vägrar ta upp åtal, skit i det hela...
Var snäll mot tjuven
Det är typ min arbetsgivare och jag har tillsammans med polis och åklagare och många inom fängelseväsenet tjänat många pengar på dessa fina tjuvar
För att räkna upp några till som lever på "tjuveri" så kan nämnas vaktbolag, larmtillverkare etc. etc.
Så återigen var snäll mot han, ge han mat och husrum en tid så att han kan vila upp sig och sedan fortsätta sin på sin bana.

För att räkna upp några till som lever på "tjuveri" så kan nämnas vaktbolag, larmtillverkare etc. etc.
Så återigen var snäll mot han, ge han mat och husrum en tid så att han kan vila upp sig och sedan fortsätta sin på sin bana.
Sebasitan är faktisk inte helt fel ute fast jag hade haft:
3: Om ingen tar det på allvar (arb. givare/polis) gör en liten montage där "vissa" delar av kortet är lagom suddad och slå upp med en varning om att låsa skåpen pga. stölder.....
Använd inte våld eller liknande, du kommer att få mer straff än den "egentliga" förövaren och det är väl inget att ha.
Edit:
i övrigt skitbra jobbat, är impad över hur bra det blev med deon och resultatet.
3: Om ingen tar det på allvar (arb. givare/polis) gör en liten montage där "vissa" delar av kortet är lagom suddad och slå upp med en varning om att låsa skåpen pga. stölder.....
Använd inte våld eller liknande, du kommer att få mer straff än den "egentliga" förövaren och det är väl inget att ha.
Edit:

Senast redigerad av Icecap 21 februari 2006, 13:21:41, redigerad totalt 1 gång.