Sökes hjälp (transformteori) 2 timmar med e-post

amir1985k

Sökes hjälp (transformteori) 2 timmar med e-post

Inlägg av amir1985k »

Hejsan!
Jag pluggar elektronikingenjör på högskolan.
Jag söker nån som är duktig på transformteori (högskolan nivå) och kan hjälpa mig att lösa några frågor som tar 1 eller 2 timmar. Jag blir tacksam och skickar 500 kr till hans/hennes bankkonto som tackpresent.
(Min lärare 3 timmar innan tentan "2011-01-11" ger oss en gamla tenta som är typisk tenta och vi kan ta hjälp av andra. Mitt problem är att jag har ingen att hjälpa mig, så jag skickar den gamla tenta med e-post och efter 1 eller 2 timmar när jag får lösningen så kan jag få ide för att lösa min riktig tentan)

Var snäll och skicka en meddelande till min e-post om du kan hjälpa mig och jag kontaktar dig. Tack :)

amir1985k@yahoo.com
Användarvisningsbild
LHelge
Kontakt:

Re: Sökes hjälp (transformteori) 2 timmar med e-post

Inlägg av LHelge »

Tror inte det är någon här som kommer nappa på detta, den generella inställningen till skoluppgifter brukar vara att folk gärna hjälper till efter att man har försökt själv. Dessutom skulle jag tro att du har större chans att klara tentan om du lyckas lösa övningstentan på egen hand. Jag skulle kunna erbjuda någar gamla övningstentor med lösningar från, vad jag tror är, motsvarande kurs på Chalmers: Sensorer, Signaler och System. Men det kanske inte uppfyller syftet om studietekniken är: "Plugga typtentor"
Användarvisningsbild
hcb
Moderator
Kontakt:

Inlägg av hcb »

Nå, här var det ju inte frågan om att lösa en inlämningsuppgift utan att få hjälp att lösa uppgifter på en gammal tenta.

amir1985k: Välkommen :) Tyvärr var det närmare 20 år sedan jag transformerade något, så jag kan inte hjälpa dig.
Användarvisningsbild
LHelge
Kontakt:

Inlägg av LHelge »

Det skulle iofs lika gärna kunna vara en hemtenta det handlar om därav tidspressen. Jag har aldrig varit med om att någon examinator väntat till någon timme innan tentan med att dela ut en olöst övningstenta. Om du övertygar oss om motsatsen t ex genom att länka till en kurshemsida eller motsvarande så kanske det skulle öka viljan att hjälpa till lite.
blueint
Kontakt:

Inlägg av blueint »

Om du ger en exempelfråga är det enklare att bedöma svårighetsnivån. I övrigt håller jag med hcb.
Skriv svar