MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
Re: MrMister‘s Sverigesemester v2.0 Kom och Köp, prima lemonad!
MrMister, du skulle inte kunna ta lite bilder på alla prylarna och containern och så? Det kan vara kul att se
Det lär ju bli en del prylar så att säga.

Jadå, det blir bilder vad det lider.
Nu måste jag sova... skönt att jag lyckats bli trött lagom till kvällen iallafall.
Nu måste jag sova... skönt att jag lyckats bli trött lagom till kvällen iallafall.
Jag menade absolut inte att klaga!
Men tänkte att fler än jag kanske var i samma sits. Så tack för infon mrmister

Kanske både lite underlig fråga och redan besvarad, men finns det någon max-sekundärspänning för ringkärnetrafona?
- JimmyAndersson
- Kontakt:
MrMister:
Du sliter väl inte ut dig nu? Lova att du tar det lite lugnt också och inte har det här i huvudet dygnet runt.
Det är väldigt lätt att man tokjobbar och helt plötsligt möter den där berömda väggen helt utan förvarning...
Förstår nästan inte hur du orkar. Jag skulle sitta i ett hörn och gnaga på tapeterna vid det här laget.
Vet du ungefär vilka platser/län/etc som ni kommer åka runt i?
Man borde baka en tårta eller något...
Du sliter väl inte ut dig nu? Lova att du tar det lite lugnt också och inte har det här i huvudet dygnet runt.

Det är väldigt lätt att man tokjobbar och helt plötsligt möter den där berömda väggen helt utan förvarning...
Förstår nästan inte hur du orkar. Jag skulle sitta i ett hörn och gnaga på tapeterna vid det här laget.
Vet du ungefär vilka platser/län/etc som ni kommer åka runt i?
Man borde baka en tårta eller något...
Om han ska få tårta vid varje leverans tillfäller, kan det vara riska att ha ser ut så här efter ett tag

-
Vart ska han då ha våra grejer

aha .... släpet är bort klippt förstås.

Jag må ha missat någon viktig detalj men jag är rädd att jag snart missat tåget. Har skickat in min order till MrMister men har inte fått någon bekräftelse. Har mailat honom ett par ggr men inte fått svar. Har PM:at här på EF, men inget svar.
Skulle man inte få en slutsumma att betala, samt information om vart betalningen ska ske?
Om jag har missat något helt självklart/uppenbart så ber jag om ursäkt...
Skulle man inte få en slutsumma att betala, samt information om vart betalningen ska ske?
Om jag har missat något helt självklart/uppenbart så ber jag om ursäkt...
Hittar inga priser på racklådorna 1u 2u 3u i pdfen ?
Sista datum att beställa är 27:e sista dagen att betala är 29:e (undantag godkännes). MrM håller på att gå igenom beställningarna ditt brev kommer nog snart 

Aah då är det lugnt. Vill ju inte stressa honom heller. Ser det han gör som en tjänst, snarare än affärer. Kan tänka mig att det är en del att gå igenom just nu 

Ursäkta, det står i beställningstråden.